Vážení zákazníci, níže naleznete současné možnosti dopravy Vámi objednaného zboží. V každém případě se však pro Vás vždy snažíme najít ten nejlevnější a nejrychlejší způsob dopravy, který Vám bude nejvíce vyhovovat.
Po předání Vaší zásilky spediční firmě Vám bude balík doručován na Vámi uvedenou dodací adresu v objednávce. O termínu a času doručení Vás bude dopravce informovat.
Zboží můžete zaplatit na dobírku nebo převodem (v případě platby předem vyčkejte prosím na zaslání faktury do e-mailu).
Reklamace mechanického poškození z přepravy: Vážení zákazníci, při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte její obal a převezměte, pokud není nijak poškozená. V opačném případě je nutné sepsat škodní protokol. Mechanické porušení výrobku v neporušeném obalu je nutno nahlásit nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru, nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Děkujeme za pochopení.
U běžných, menších zásilek je cena dopravy stanovena dle hodnoty Vaší objednávky a celkové hmotnosti.